Virtualno okence Upravnih enot
Tu se lahko naročite na virtualni sestanek na določenih upravnih enotah s področja, ki ga boste izbrali.
Pogoji za izvedbo virtualnega sestanka:
- Računalnik, tablica ali pametni telefon s kamero in mikrofonom (pri mobilnih napravah si je predhodno potrebno namestiti aplikacijo MS Teams v Google Play ali AppStore);
- Osebni dokument za identifikacijo.
Izmenjavo dokumentov je mogoče opraviti le z računalnikom (ni možno na iOS ali Android)
Obdelava osebnih podatkov
Obdelava osebnih podatkov po GDPR
Navodila za uporabo virtualnega okenca
Navodila za uporabo virtualnega okenca_ končna_v2.pdf
-
Opis storitev
Potrdila iz uradne evidence
Opis storitve: Z uporabo te storitve virtualnega okenca lahko pridobite potrdila iz različnih uradnih evidenc, ki jih vodimo na upravni enoti in za katera se upravna taksa ne plača (po 23. in 24. členu Zakonu o upravnih taksah so potrdila brezplačna, če jih npr. potrebuje za zaposlitev, šolanje, … ). Brezplačno potrdilo lahko pridobi tudi društvo, ki deluje v javnem interesu. Za izdajo potrdil iz uradnih evidenc za druge namene pa je potrebno plačati takso v višini 3 EUR po tar. štev. 4 ZUT-a.
Opomba: Potrdila iz uradnih evidenc lahko pridobite pri vsaki upravi enoti ne glede na vaše prebivališče.
Za uspešno izvedbo storitve prosimo pripravite:
- Podatek o tem iz katere uradne evidence potrebujete potrdilo (željeno je, da že pri rezervaciji storitve pod dodatne informacije pripišete zakaj potrebujete potrdilo iz uradne evidence in iz katere uradne evidence (prebivališče, društvo v javnem interesu, promet, matični register itd.))
- Identifikacijski dokument (OI ali drug osebni dokument).
Povpraševanje o fazi postopka
Opis storitve: Z uporabo te storitve virtualnega okenca lahko dobite informacije, v kateri fazi postopka se nahaja vaša konkretna upravna ali druga zadeva na upravni enoti, kjer ste oddali vlogo. Prejeli boste tudi podrobnejša pojasnila v zvezi s prejetim dopisom/pozivom za dopolnitev.
Opomba: Tovrstne informacije lahko pridobite le od upravne enote, ki obravnava vašo vlogo.
Za uspešno izvedbo storitve prosimo pripravite:
- Številko vaše upravne zadeve (v kolikor z njo razpolagate jo vpišite že pri rezervaciji storitve pod dodatne informacije). V kolikor s številko upravne zadeve ne razpolagate, vas prosimo, da vpišete področje (gradbeništvo, kmetijstvo, odvzem VD itd.)
- Identifikacijski dokument (OI ali drug osebni dokument).
Splošne informacije
Opis storitve: Z uporabo te storitve virtualnega okenca lahko pridobite splošne informacije o načinu poslovanja organa pri odločanju o upravnih zadevah in izdajanju potrdil, pojasnila v zvezi z uresničevanjem pravic, obveznostih in pravnih koristi ter pojasnila v zvezi z drugimi upravnimi storitvami kot so način poslovanja organa pri izvajanju upravnih nalog. Splošne informacije v zvezi z upravnimi storitvami, obsegajo zlasti podatke o tem:
1. kakšni so pogoji za pridobitev pravice;
2. kje in po kakšnem postopku lahko stranka pridobi pravico;
3. kaj je treba priložiti vlogi;
4. kolikšna je višina upravne takse in morebitnih drugih plačil ter kako se plačilo lahko izvede.
Sestava smrtovnice
Opis storitve: Smrtovnica se sestavi na podlagi podatkov iz matičnega registra in centralnega registra prebivalcev, centralne zbirke podatkov o pravicah iz javnih sredstev in podatkov, ki jih dajo pokojnikovi družinski člani ali osebe, s katerimi je pokojnik živel. Če je bila matičarju v postopku sestave smrtovnice izročena oporoka ali potrdilo o hrambi oporoke ali mu je bil posredovan podatek, da obstaja oporoka, smrtovnici priloži tudi oporoko, potrdilo o hrambi oporoke ali v smrtovnici navede podatek o obstoju oporoke. Smrtovnica se sestavi tudi, če pokojnik ni zapustil nobenega premoženja.
Opomba: Smrtovnico lahko pridobite le od tiste upravne enote, kjer ima prijavljeno prebivališče eden od svojcev ( plačnik pogreba, partner, otrok, starši…). Za uspešno izvedbo storitve prosimo pripravite:
Podatke o zakoncu preminule osebe (osebno ime, datum rojstva, poklic, stalno oz. začasno prebivališče); če je bila preminula oseba ovdovela- datum in kraj smrti zakonca
Podatke o otrocih preminule osebe in potomcih že umrlih otrok (zakonski, nezakonski, posvojeni: osebno ime, datum rojstva, poklic ter stalno oz. začasno prebivališče)
Podatke o izvenzakonskem partnerju oz. drugih sorodnikih, ki bi lahko bili poklicani k dedovanju na podlagi zakona (osebno ime, datum rojstva, poklic, stalno oz. začasno prebivališče)
Podate o premoženju preminule osebe (vrsta premoženja; kraj, kjer se le-to nahaja; premoženje, za katero se potrebni posebni predpisi glede posesti, hrame in priglastive, kot npr. orožje; gotovina, vrednostni papirji, kapitalske naložbe; dragocenosti; hranilne knjižice; transakcijski računi ali druge pomembne listine, terjatve, zavarovanja,...)
Približno vrednost nepremičnega in premičnega premoženja preminule osebe
Morebitne terjatve ali dolgovi ter njihova vrednost Morebitna pomoč po predpisih o socialnem varstvu in pri kateri družbeni pravni osebi
Smrtovnici je potrebno predložiti osebne dokumente preminule osebe (osebna izkaznica, potni list, vozniško dovoljenje, orožni list, obmejna prepustnica).
Upravna enota Domžale
Upravna enota Ljutomer
Obdelava osebnih podatkov po GDPR
OBVESTILO POSAMEZNIKOM PO 13. ČLENU SPLOŠNE UREDBE O VARSTVU PODATKOV GLEDE OBDELAVE OSEBNIH PODATKOV
Upravljavec osebnih podatkov: je upravna enota, pri kateri se je rezerviral termin za izvedbo upravne storitve preko virtualnega upravnega okenca.
Kontakti pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov (ang. DPO): dpo.ue@gov.si.
Namen obdelave osebnih podatkov: Za izvedbo upravnih storitev preko virtualnega upravnega okenca je potrebna predhodna prijava, v kateri se navedejo ime in priimek, elektronski naslov in telefonska številka. Navedeni podatki se obdelujejo zaradi izvedbe rezervacije termina pri upravni enoti, njegovo potrditev in posredovanja povezave do srečanja z javnim uslužbencem upravne enote ter s tem same izvedbe upravne storitve preko virtualnega okenca. Podatki so namenjeni le upravni enoti, pri kateri bo uporabnik rezerviral termin.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov: obdelava je potrebna za opravljanje nalog v javnem interesu ali pri izvajanju javne oblasti, dodeljene upravljavcu (točka e. prvega odstavka 6. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov – GDPR).
Uporabniki ali kategorije uporabnikov osebnih podatkov: Osebni podatki se ne posredujejo tretjim osebam.
Informacije o prenosih osebnih podatkov v tretjo državo ali mednarodno organizacijo: Osebni podatki se ne prenašajo v tretjo državo ali mednarodno organizacijo.
Obdobje hrambe osebnih podatkov ali, kadar to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja: se ne hranijo.
Informacije o obstoju pravic posameznika, da lahko zahteva dostop do osebnih podatkov in popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev, ali obstoj pravice do ugovora obdelavi in pravice do prenosljivosti podatkov: Posameznik lahko zahteva dostop do osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, ter pravico do popravka, ugovora, izbrisa ali omejitve obdelave.
Informacija o pravici do vložitve pritožbe pri nadzornem organu: Pritožba se lahko poda Informacijskemu pooblaščencu (naslov: Dunajska 22, 1000 Ljubljana, e-naslov: gp.ip@ip-rs.si telefon: 012309730, spletna stran: www.ip-rs.si).
Informacije o obstoju avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter vsaj v takih primerih smiselne informacije o razlogih zanj, kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki: Avtomatizirano sprejemanje odločitev se ne izvaja, niti se ne oblikujejo profili.