Skoči na filtre seznama
Filtriranje se bo izvedlo ob spremembi izbire filtra in ne zahteva dodatne potrditve.

NOVICA Novi načini komunikacije z Enotnim kontaktnim centrom

Enotni kontaktni center je zdaj za uprabnike portala eUprava dosegljiv prek telefona, Viberja, WhatsAppa ali e-pošte – izberite kanal, ki vam najbolj ustreza!

Z mesecem majem Enotni kontaktni center širi možnosti komunikacije za uporabnike portala eUprava. Z željo po boljši dostopnosti in odzivnosti, smo uporabnikom v primeru vprašanj ali težav omogočili izbiro več različnih komunikacijskih poti:


S tem želimo zagotoviti, da lahko vsak uporabnik izbere način komunikacije, ki mu najbolj ustreza, ter tako še izboljšamo uporabniško izkušnjo.

Ob tem uporabnike obveščamo, da se podatki v okviru aplikacij Viber in WhatsApp obdelujejo skladno s pravili posamezne aplikacije. Enotni kontaktni center in portal eUprava uporabljata omenjeni aplikaciji izključno za komunikacijo s posameznikom po prejemu vprašanja.

Splošni pogoji uporabe Enotnega kontaktnega centra so na voljo na povezavi.

Za dodatne informacije smo vam vedno na voljo – sedaj tudi preko vaših najljubših aplikacij za komuniciranje.

POVRATNE INFORMACIJE