NOVICA Novi načini komunikacije z Enotnim kontaktnim centrom
Enotni kontaktni center je zdaj za uprabnike portala eUprava dosegljiv prek telefona, Viberja, WhatsAppa ali e-pošte – izberite kanal, ki vam najbolj ustreza!
Z mesecem majem Enotni kontaktni center širi možnosti komunikacije za uporabnike portala eUprava. Z željo po boljši dostopnosti in odzivnosti, smo uporabnikom v primeru vprašanj ali težav omogočili izbiro več različnih komunikacijskih poti:
-
brezplačna telefonska številka: 080 2002
-
elektronski naslov: ekc@gov.si
S tem želimo zagotoviti, da lahko vsak uporabnik izbere način komunikacije, ki mu najbolj ustreza, ter tako še izboljšamo uporabniško izkušnjo.
Ob tem uporabnike obveščamo, da se podatki v okviru aplikacij Viber in WhatsApp obdelujejo skladno s pravili posamezne aplikacije. Enotni kontaktni center in portal eUprava uporabljata omenjeni aplikaciji izključno za komunikacijo s posameznikom po prejemu vprašanja.
Splošni pogoji uporabe Enotnega kontaktnega centra so na voljo na povezavi.
Za dodatne informacije smo vam vedno na voljo – sedaj tudi preko vaših najljubših aplikacij za komuniciranje.