Skoči na filtre seznama
Filtriranje se bo izvedlo ob spremembi izbire filtra in ne zahteva dodatne potrditve.

Pogosto vprašanje

Kako mi Zagovornik lahko pomaga?
Zagovornik vam lahko svetuje v primerih, ko menite, da ste bili žrtev diskriminacije, in ste torej bili neenako obravnavani na podlagi vaših osebnih okoliščin spola, starosti, narodnosti, invalidnosti, spolne usmerjenosti in podobno.

V okviru svetovanja Zagovornik žrtve informira o pravnem varstvu pred diskriminacijo, pomaga pri uveljavljanju posameznikovih pravic.

Ko boste pisali Zagovorniku načela enakosti ali ga poklicali, se bodo svetovalci Zagovornika z vami pogovorili in presodili, ali je smiselno začeti postopek ugotavljanja diskriminacije. O tem se boste odločili skupaj.

Če bodo svetovalci ocenili, da Zagovornik ni pristojen za obravnavo vašega primera, pa vam bodo poskušali pomagati z napotitvijo na ustrezne ustanove.

Zagovorniku lahko, ne da bi se prej o tem posvetovali s svetovalci Zagovornika, podate tudi prijavo diskriminacije, ko menite, da ste bili sami ali pa je bil kdo drug žrtev diskriminacije.

Prošnje za svetovanje in prijave diskriminacije sprejema po telefonu, prek navadne in elektronske pošte in tudi osebno na sedežu Zagovornika.

Po telefonu so svetovalci Zagovornika dosegljivi na brezplačni telefonski številki 080 81 80, in sicer od ponedeljka do petka med 10. in 12. uro, ob sredah tudi med 15. in 18. uro.

Pišete pa lahko na naslova: Zagovornik načela enakosti, Železna cesta 16, Ljubljana ali na elektronski naslov gp@zagovornik-rs.si.

Osebno svetovanje ali podajanje prijave za začetek ugotavljanja diskriminacije v prostorih Zagovornika v Ljubljani je možno po predhodnem dogovoru po telefonu ali elektronski pošti.

POVRATNE INFORMACIJE