vodič Želim uporabljati modul Moja eUprava

Za uporabo potrebujete veljaven e-naslov in kvalificirano digitalno potrdilo, nato pa vas vabimo k registraciji spletne storitve SI-PASS.

Pred registracijo
1

Ustvarite elektronski naslov

OBVEZNO
Uporaba modula Moja eUprava zahteva veljaven elektronski naslov. Priporočamo vam, da za namen sodelovanja z državo uporabljate svoj osebni in ne službeni elektronski naslov. Če elektronskega naslova še nimate, si ga lahko takoj brezplačno ustvarite pri katerem od ponudnikov e-pošte.
2

Vloga za pridobitev spletnega kvalificiranega digitalnega potrdila za fizične osebe

OBVEZNO
Za pridobitev spletnega kvalificiranega digitalnega potrdila SIGEN-CA, s katerim je možno dostopati do elektronskih storitev e-uprave za državljane (fizične osebe), morate oddati vlogo.
Preberite več
Možni načini oddaje:
  • osebno
3

Registrirajte se

OBVEZNO
Postopek registracije poteka prek slovenske podpisne in avtentikacijske spletne storitve SI-PASS.
Po registraciji
4

Prijavite se

IZBIRNO
Modul Moja eUprava vam na enem mestu omogoča vpogled v vaše podatke, premoženje in dokumente, oddane vloge in potek njihovega reševanja. Izrabite prednosti e-poslovanja z državo!
5

Uredite nastavitve uporabe

IZBIRNO
Uredite lahko svoje kontaktne podatke, dodate povezane osebe in nastavite obveščanje.
POVRATNE INFORMACIJE